Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

+38(0362) 62 05 31    097-777 59 78    063-332 22 36
+38(0362) 63 55 50    098-803 50 75    095-534 28 15

Запуск 1С:ЕДО (модуля електронного документообігу)

up
01.01.2017

Випуск і використання модуля документообігу

На першому етапі запуску сервісу "1С:ЕДО" в експлуатацію, який починається з 10 січня 2017 року, до складу сервісу "1С:Звіт" буде безкоштовно включено модуль електронного документообігу. Таким чином, всі користувачі сервісу "1С:Звіт", які мають діючу підписку на сервіс, безкоштовно отримають модуль електронного документообігу на термін підписки сервісу "1С:Звіт", але не більший, ніж дата закінчення першого етапу запуску сервісу "1С:ЕДО" (орієнтовно до 30 квітня 2017 року). Якщо у користувача "1С:Звіт" оформлено мережевий доступ, то й модуль електронного документообігу буде працювати у мережевому режимі.

Починаючи з релізу 01.00.263 до складу сервісу "1С:Звіт" буде включено модуль електронного документообігу, який дозволить обмінюватися з контрагентами первинними документами, такими як рахунок, товарна накладна, акт виконаних робіт. Таким чином, всі користувачі сервісу "1С:Звіт" зможуть отримувати рахунки/акти в електронному вигляді від таких компаній, як ПАТ "Укртелеком", ПрАТ "Київстар", підприємства водоканалу та ін. Обмін первинними документами можливий з контрагентами, які використовують "1С:Звіт", а також програми M.E.Doc і Сота.

У січні 2017 року у черговому релізы "1С:Бухгалтерії 8 для України" (редакція 1.2) буде додано інтеграцію з модулем електронного документообігу для автоматичного прямого завантаження/вивантаження рахунків. Надалі, список первинних документів доступних для завантаження/вивантаження і типових конфігурацій, в яких буде реалізовано обмін, буде доповнюватися.

На другому етапі запуску сервісу "1С:ЕДО" в експлуатацію, який планується розпочати з 1 травня 2017 року, електронний документообіг буде виділено в окремий модуль, який буде тісно інтегрований з типовими конфігураціями "1С:Підприємства" (версій 8 і 7.7). На цьому етапі безкоштовне використання сервісу електронного документообігу в сервісі "1С:Звіт" буде відключено, а сервіс "1С:ЕДО" стане платним. Користувачі "1С:Звіт", які придбають продукт "1С:ЕДО", отримають інтегровану систему електронної звітності та документообігу з єдиним інтерфейсом.

Перед початком роботи

Рекомендуємо користувачам додати у договори зі своїми контрагентами пункт про нову схему обміну первинними документами з таким формулюванням:

"Сторони погоджуються, що рахунки, акти і накладні за послуги або товари, які отримані за цим Договором, будуть надані виключно в електронному вигляді, складені відповідно до чинного законодавства про електронні документи, електронний документообіг і електронний цифровий підпис, із заповненням усіх обов'язкових реквізитів і накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи та печатки".

Якщо договір був підписаний раніше, то рекомендується внести зазначені зміни, підписавши додаткову угоду.

Після оновлення сервісу "1С:Звіт" до релізу, який зазначений у розділі "Випуск і використання модуля документообігу", всі первинні електронні документи будуть зберігатися у "Реєстрі первинних документів". В цьому реєстрі можна створювати документи, сортувати, підписувати і відправляти контрагентам.

Можливості модуля електронного документообігу

·       пряма інтеграція (завантаження/вивантаження документів) з конфігураціями на платформі "1С:Підприємство" (версій 8 і 7.7) без необхідності використання проміжних файлів і додаткових обробок (з 01.05.2017 р.);

·       пакетна робота з документами;

·      підпис, шифрування та відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс "1С:Звіт", а також програми M.E.Doc і Сота, за допомогою прямого або поштового з'єднання через транзитний сервер СДО (сервер документообігу);

·    робота з усіма основними акредитованими центрами сертифікації ключів електронно-цифрового підпису (АЦСК ЕЦП), в тому числі, з безкоштовними ключами ЕЦП від Державної фіскальної служби України.

Переваги модуля електронного документообігу

·       надійність та впевненість в автентичності документа – документ шифрується і підписується ЕЦП;

·   контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі модуля;

·      економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);

·       підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;

·       простота та зручність у використанні – ви працюєте у звичному інтерфейсі сервісу "1С:Звіт".



159

Повернутися до списку

up up