Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

+38(0362) 62 05 31    097-777 59 78    063-332 22 36
+38(0362) 63 55 50    098-803 50 75    095-534 28 15

up

У зв'язку із розширенням кола користувачів та сценаріїв застосування сервісу

 1С-Бухфон з 01 лютого 2016 року сервіс 1С-Бухфон розповсюджується під новою назвою 1С-Коннект (далі 1С-Бухфон іменується 1С-Коннект).
 Нова назва відображає основний зміст сервісу - "зв'язок": зв'язок зі спеціалістами підтримки, клієнтами або колегами по роботі.
 З метою поступового переходу до нової назви протягом невизначеного часу колишня назва 1С-Бухфон буде використовуватися одночасно з новою назвою: "1С-Коннект - нова назва 1С-Бухфон". 

Що таке 1С-Коннект?

 1С-Коннект – це хмарковий сервіс (і технологія), що дозволяє миттєво та гарантовано доставляти ваші звернення до обслуговуючих спеціалістів партнерів, а також у технічну підтримку розробників сервісів і галузевих рішень 1С (далі "вендори").
Детальна інформація на сайті https://1c-connect.com.

 Використовуйте 1С-Коннект для зв’язку зі спеціалістами ліній консультацій партнерів, клієнт-менеджерами, спеціалістами супроводу, службами контролю якості, а також для зв’язку з колегами по роботі у своїх компаніях.
Ви можете отримувати послуги підтримки через 1С-Коннект з будь-якого пристрою та з якого завгодно місця – для звернення за підтримкою потрібен тільки доступ до Інтернет. Чат, дзвінки, конференції, віддалений доступ, обмін файлами, оцінки якості роботи, історія звернень – все в одній простій програмі! 

Переваги роботи через 1С-Коннект

    • Єдине вікно з усіх питань Ви можете отримувати підтримку різних компаній, продуктами та послугами яких ви користуєтеся. Вам не потрібно пам'ятати номери телефонів, додзвонюватись, пояснювати хто ви, і чекати з'єднання з потрібним спеціалістом – все це зробить за вас 1С-Коннект. 
    • Миттєва доставка звернень Звернення миттєво доставляються на лінії підтримки відповідних компаній, жодне звернення не втрачається. Якщо вільні спеціалісти відсутні, звернення ставиться у чергу. 1С-Коннект стежить за швидкістю реагування спеціалістів та якістю обслуговування. 
    • Економія часу Не потрібно пам'ятати номер телефону, додзвонюватись і чекати перемикання на потрібного спеціаліста – сервіс 1С-Коннект доставить звернення миттєво. 
    • Спеціалісти підтримки можуть підключатися до вашого комп'ютера через 1С-Коннект без додаткових програм. 
    • Безпечно: підключення здійснюється тільки з вашого дозволу або із встановленим вами паролем. 
    • Під контролем: ви бачите, хто і коли підключається, всі підключення зберігаються в історії. 
    • Можливість запуску з 1С:Підприємства Програма 1С-Коннект може запускатися прямо з конфігурації 1С:Підприємства. Завдяки цьому можна отримувати підтримку прямо з програми, з якою працюєте кожен день. 
    • Індикатор 1С:ІТС 1С-Коннект відображає поточний статус договору інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТС) та у разі наближення терміну закінчення запропонує пролонгувати договір. • Групові чати та конференції Створюйте групи з вашими колегами та спілкуйтеся всередині вашої компанії, наприклад, у відділах або у проектах. 
    • Віддалений доступ до комп'ютерів Ваш системний адміністратор може використовувати 1С-Коннект для віддаленого адміністрування вашої мережі та допомоги колегам. 
    • Підвищення якості обслуговування Після завершення роботи спеціаліста техпідтримки 1С-Коннект запропонує оцінити роботу партнера або вендора. Вся історія роботи, в тому числі час очікування у черзі, швидкість реакції спеціаліста, тривалість роботи та ваша оцінка будуть зафіксовані у звітах для контролю якості обслуговуючої компанії. Ваші оцінки допомагають підвищувати якість роботи! 
    • Політика безпеки • Доступ до сервісу 1С-Коннект мають тільки зареєстровані користувачі та партнери. 
    • Вся інформація, що передається по відкритих каналах зв'язку, шифрується із використанням сучасних алгоритмів і протоколів TLS, AES + RSA, https. 
    • Віддалене підключення до комп'ютера можливо тільки з дозволу користувача. 
    • Всі програмні файли 1С-Коннект підписані електронним цифровим підписом, що не дозволить непомітно підмінити їх, наприклад, на інфіковані вірусом програмні файли. 


 Опис технічних вимог щодо використання 1С-Коннект див. тут https://1c-connect.com/require/

 Умови отримання сервісу 1С-Коннект Сервіс 1С-Коннект доступний користувачам усіх версій програм системи "1С:Підприємство". Сервіс 1С-Коннект включений до складу 1С:ІТС! Для користувачів з діючим договором 1С:ІТС ПРОФ підключення 2 співробітників клієнта до 1С-Коннект з будь-якою кількістю послуг партнера включено у вартість договору. Якщо договір 1С:ІТС закінчується, Ви втрачаєте можливість звертатися за підтримкою по підключених послугах, але можете продовжувати спілкуватися з колегами і можете подати заявку на пролонгування договору 1С:ІТС. Як тільки договір 1С:ІТС буде пролонгований, можливість звертатися за підтримкою по підключених послугах відновиться. Всім користувачам програм 1С:Підприємство, які виконують умови отримання супроводу (https://portal.1c.eu/applications/about#1cSupport), надається можливість підключити до 1С-Коннект необмежену кількість своїх співробітників. 
 Технічну підтримку через 1С-Коннект здійснює партнер, який надає користувачеві послуги інформаційно-технологічного супроводу, або вендор. Підключення співробітникам користувача послуг підтримки (наприклад, "Лінія консультацій", "Мій менеджер", "Підтримка 1С:Бухгалтерія" тощо), а також послуг підтримки від вендорів здійснює обслуговуючий партнер. Умови оплати послуг підтримки партнера визначаються користувачем і партнером у договорі регулярного супроводу 1С:ІТС, або у договорі оренди програм 1С:Підприємства, або у договоре іншого виду за погодженням сторін. Користувачі програм 1С:Підприємство з підключеними сервісами ІТС, а також користувачі галузевих та спеціалізованих рішень 1С:Підприємство, отримують можливість через 1С-Коннект звертатися за підтримкою безпосередньо до вендорів сервісів. Зокрема підтримку через 1С-Коннект надає оператор сервісу "1С:Звіт", розробники галузевих рішень (див. актуальний список галузевих рішень і назв відповідних послуг в 1С-Коннект https://portal.1c.eu/applications/23) та ін. Кожному користувачу 1С-Коннект можна підключити будь-яку послугу підтримки від вендора. Докладнішу інформацію та інструкції з підключення сервісів вендорів див. https://1c-connect.com/vendor/#3. 1С-Коннект – найзручніший сервіс для зв'язку з підтримкою!

up