7.png
Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

+38(0362) 62 05 31    097-777 59 78    063-332 22 36
+38(0362) 63 55 50    098-803 50 75    095-534 28 15

Вийшло оновлення "FREDO Звіт" 01.01.009

up
05.06.2019
Встановити оновлення Ви можете автоматично

ЗМІНИ В ОНОВЛЕННІ 01.01.009

ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ

Для платформи «ПТАХ» підключено SSL сертифікат та налаштовано підтримку проколу з'єднання HTTPS.

Починаючи з версії оновлення 01.01.009, відправка первинних документів контрагентам буде виконуватись виключно з використанням HTTPS з’єднання.

Повноцінний обмін документами з більш ранніми версіями програми підтримується та виконується у звичайному режимі.

Для автоматичного завантаження кореневого SSL сертифікату та його перевірки операційною системою переконайтеся у наявності доступу до ресурсів ocsp.sectigo.com, crt.sectigo.com, ocsp.usertrust.com та crt.usertrust.com. Завантажити та встановити сертифікат безпосередньо у ручному режимі можливо за посиланням http://crt.sectigo.com/SectigoRSADomainValidationSecureServerCA.crt.

Для операційних систем рекомендовано виконати встановлення усіх обов’язкових оновлень.

Звітність

Реєстр первинних документів

Реалізовано можливість багатостороннього обміну первинними документами. За допомогою цієї функції документи можуть бути надіслані визначеній кількості отримувачів.

Документи надсилаються отримувачам по черзі у визначеному порядку (за маршрутом документа).

Кожен з учасників багатостороннього обміну зі свого боку погоджує та підписує документ. Погоджений документ відправляється наступному отримувачу, згідно з визначеним маршрутом. Відправка документа далі за маршрутом здійснюється автоматично у момент його погодження учасником багатостороннього обміну.

Учасникам обміну, що отримали документ, надсилаються квитанції про погодження та підписання документа від кожного отримувача.

Якщо ж документ було відхилено будь-яким з отримувачів, учасникам багатостороннього обміну, що вже отримали документ, надсилається квитанція про відхилення документа. Обробка документа припиняється.

Інформація про погодження (відхилення) та підписання документа кожним учасником багатостороннього обміну відображається на вкладці Протокол.

Після погодження та підписання документа останнім отримувачем з визначеного маршруту документ завершує цикл обробки.

За допомогою даної функції користувачі можуть реалізувати обмін Е-ТТН, багатосторонніми договорами тощо.

Для здійснення багатостороннього обміну:

1) для шаблона документа у параметрі Кількість отримувачів задайте кількість отримувачів, яким буде надсилатися документ.

2) у шаблон документа додайте поля, у яких буде зазначатися ЄДРПОУ та код філії (за потреби) отримувачів.

3) маршрут документа відповідає послідовності, у якій реквізити отримувачів були зазначені у вкладці «Маршрут документа» в конструкторі шаблона.

4) створіть документ на підставі шаблону. Під час заповнення документа у зазначених полях заповніть реквізити отримувачів документа.

5) підпишіть та відправте документ.

Зверніть увагу!

Функція багатостороннього обміну первинними документами доступна, починаючи з версії 01.01.009.

Коректна робота багатостороннього обміну можлива лише за умови використання версії не нижче 01.01.009 всіма учасниками обміну документами!

Багатосторонній обмін первинними документами запускається у пілотному режимі. Будемо вдячні за ваші зауваження та пропозиції щодо поліпшення роботи цього сервісу.

Шаблони первинних документів

1. Додано новий параметр шаблона первинного документа Кількість отримувачів.

Значення параметра Кількість отримувачів можливо визначити під час створення, копіювання або редагування шаблона, у вікнах Новий шаблон, Копіювання шаблона або Редагування шаблона.

У полі параметра задається кількість отримувачів документа. Якщо встановлено кількість отримувачів більше 1, для первинного документа, створеного за таким шаблоном, здійснюється багатосторонній обмін.

Реквізити учасників багатостороннього обміну задаються у спеціальних полях первинного документа, що визначаються за допомогою вкладки Маршрут документа у Конструкторі шаблона.

2. У конструкторі шаблона додано вкладку Маршрут документа. Вкладка активна при встановленні значення параметра Кількість отримувачів більше 1.

Вкладка містить блоки Отримувач для визначення полів, у яких вводитимуться реквізити учасників багатостороннього обміну документами.

Кожен блок містить поля ЄДРПОУ та Код філії. Оберіть назву полів, що міститимуть відповідні реквізити, натиснувши кнопку . Поле для введення реквізитів отримувача попередньо повинно бути додане у шаблон документа.

Кількість блоків визначається кількістю отримувачів, що була вказана у параметрі шаблона Кількість отримувачів.

Довідники

Доопрацьовано інтерфейс вікна введення/редагування даних Довідника моделей РРО.

- додано поле Реєстраційний номер моделі - реєстраційний номер моделі у державному реєстрі РРО;

- додано поле Реєстраційний номер версії ПЗ - номер версії ПЗ моделі РРО у державному реєстрі РРО;

- додано поле Назва версії програмного забезпечення - версія внутрішнього програмного забезпечення, зазначена у державному реєстрі РРО;

- поле ЄДРПОУ виробника/постачальника - є необов’язковим для заповнення.

Довідники

Картка підприємства

На виконання наказу Державної служби статистики України від 10.04.2019 року № 17.4-12/4-19 довідник Органи управління (СКОДУ) замінено на довідник Органи управління (ПКОДУ).

Довідник підключено до поля Органи управління розділу Підприємство.

Будь ласка, після встановлення оновлення перевірте коректність заповнення цього поля!

ЗМІНИ У ДОВІДНИКАХ

У довідник Посвідчення особи додано вид документа Посвідка на постійне проживання.

ФОРМИ

Нові форми:

Додано нові форми, доступні у модулі Реєстр звітів, розділ Державна фіскальна служба - РРО, подання - за потреби:

J1312501 Заява про реєстрацію журналу використання реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 7-РРОВ

J1313601 Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 4-РРО

J1313801 Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 4-РРОВ

J1314801 Заява про скасування книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 2-КОРО

J1316401 Акт про встановлення несправності фіскального блока під час гарантійного (післягарантійного) ремонту. Форма № 4-ЦСО

J1413601 Рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 5-РРО

J1413701 Довідка про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 6-РРО

J1413801 Довідка про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 5-РРОВ

J1413901 Рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 6-РРОВ

J1414801 Рішення про скасування книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 3-КОРО

J1417401 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 4-РЦСО

J1417501 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 5-РЦСО

J1417601 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 6-РЦСО

F1313601 Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 4-РРО

F1314801 Заява про скасування книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 2-КОРО

F1316401 Акт про встановлення несправності фіскального блока під час гарантійного (післягарантійного) ремонту. Форма № 4-ЦСО

F1413601 Рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 5-РРО

F1413701 Довідка про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 6-РРО

F1414801 Рішення про скасування книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 3-КОРО

F1417401 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 4-РЦСО

F1417501 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 5-РЦСО

F1417601 Повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій центром сервісного обслуговування за ф. № 6-РЦСО

J1311501 Заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 1-РРОВ

J1316101 Довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій за ф. № 1-ЦСО

J1316301 Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій за ф. № 3-ЦСО

J1316501 Акт введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій

J1317001 Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін за ф. № 1-ЕРРО

J1317101 Заява на включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РЦСО

J1411401 Довідка про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій за ф. № 2-РРО

J1411501 Довідка про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 2-РРОВ

J1413401 Реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО

J1413501 Реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРОВ

F1316101 Довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій за ф. № 1-ЦСО

F1316301 Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій за ф. № 3-ЦСО

F1316501 Акт введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій

F1317001 Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін за ф. № 1-ЕРРО

F1317101 Заява на включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РЦСО

F1411401 Довідка про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій за ф. № 2-РРО

F1413401 Реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО

Державна фіскальна служба

Зміни:

Реалізовано можливість вибору даних з довідника Господарські одиниці у полях: Ідентифікатор об’єкта оподаткування, Назва господарської одиниці, Адреса господарської одиниці при заповненні форм:

J1312002 Ф. 20-ОПП Дод. 10 до Порядку обліку платників податків і зборів

F1312002 Ф. 20-ОПП Дод. 10 до Порядку обліку платників податків і зборів

Державна служба статистики

Зміни:

S2700412 4-сг (річна). Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур

S0423113 1-П (ф). Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) за видами

Пенсійний фонд

Нова форма:

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 16.01.2016 р. № 6 «Про затвердження Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів» додано нову форму, подання - за потреби:

P0100301 Заява про перерахування надміру або помилково сплачені кошти

Бланк доступний у розділі Реєстр звітів - Пенсійний фонд - Доходи.

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗВІТНІСТЬ ДЛЯ МІНІСТЕРСТВ ТА ВІДОМСТВ

Звітність державних підприємств

Фінансові плани та звіти про їх виконання, фінансова та статистична звітність, форми фінансового моніторингу, спеціальна звітність, аналітична звітність державних підприємств

Зміни:

1. Змінено інформацію у підказці по заповненню полів для форм:

SM100204 Дод.2. Загальна інформація про суб'єкти господарювання, що належать до сфери управління

SM100305 Дод.3. Соціально-економічні показники діяльності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

SM100405 Дод.4. Показники виконання фінансових планів суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

SM100505 Дод.5. Показники стану активів суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

SM100603 Дод.6. Показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

SM100703 Дод.7. Коефіцієнтний аналіз діяльності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

SM100804 Дод.8. Інформація щодо оцінки результатів фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

2. Реалізовано обов’язковий контроль по заповненню рядка 1 Таблиці 6 для форм:

S3000109 Фінансовий план

S3000309 Показники виконання фінансового плану

3. Змінено умови контролю Таблиці 1 для форми:

S3000309 Показники виконання фінансового плану

Різниця по рядках 1181 і 1180 графи 4 повинна дорівнювати значенню в графі 3 рядка 2300 Ф2. За умови створення форми у пакеті разом з SS100113, SS100213, SS110011 різниця по рядках 1181 і 1180 графи 4 повинна дорівнювати сумі значень графи 3 рядка 2300 Ф2 та 1-м, 2-м.

4. Реалізовано автоматичне заповнення для Таблиці 6, розділи 3, 5 при створенні і після перерахунку:

S3000109 Фінансовий план

5. Змінено умову обов’язкового заповнення рядка 3, якщо рядок 1200 графи 6 містить значення більше 50 мільйонів при значенні рядка 1200 більше/дорівнює 50 мільйонів у формі:

SD300101 Додаток 1

6. Внесено зміни у контроль заповнення графи 6 при заповненні однієї з граф 11, 12, 13 Додатка 2 SM100204:

SD300301 Додаток 3

7. Додано можливість редагування (видалення) значення графи 9 після вибору значення із довідника:

SM100204 Дод.2. Загальна інформація про суб'єкти господарювання, що належать до сфери управління

8. Відкориговано контроль в рядку 1181:

S3000308 Показники виконання фінансового плану

9. Додано обов’язковий контроль на наявність Супровідного листа у формі:

S3000308 Показники виконання фінансового плану

з періоду 2019 рік.

Та у формі:

S3000308 Показники виконання фінансового плану

з І кварталу 2019 р.

Міністерство оборони України

Фінансова, статистична, планова звітність та форми моніторингу діяльності державних підприємств

Нова форма:

Початок дії - з 01.01.2019 р.; період подання - І - ІV квартали, І півріччя, 9 місяців і Рік.:

MOU00309 Показники виконання фінансового плану

Зміни:

1. Реалізовано контроль для рядка Разом графи 7 на рівність значень:

MOU90501 Додаток 5. Довідка щодо сплати податків та обов’язкових зборів

2. Реалізовано автоматичне заповнення поля Середньомісячні витрати на оплату праці керівника в консолідованому звіті та відповідне заповнення рядків 8020-8023 основної таблиці:

MOU00307 Показники виконання фінансового плану

Укроборонпром

Фінансова, статистична, планова звітність та форми моніторингу діяльності державних підприємств для установ, підзвітних Міністерству оборони України

Зміни:

1. Реалізовано перенесення залишків на початок періоду при створенні форми:

UOP50005 Ф5. Примітки до річної звітності

2. Реалізовано перенесення даних з форми UOP50005 (річної) при створенні форми:

UOP50015 Рух основних засобів

3. Реалізовано обов’язковий контроль по заповненню розділу 1 Таблиці 6 для форми:

UOP00109 Фінансовий план

4. Реалізовано розрахунок даних для графи 11 відсоток виконання за алгоритмом, що застосовується у формі SM100405:

UOP04005 Дод.4. Показники виконання фінансових планів суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

5. Реалізовано розрахунок даних для графи 19 відсоток виконання за алгоритмом, що застосовується у формі SM100804, на основі даних форми UOP06002:

UOP08004 Дод.8. Інформація щодо оцінки результатів фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління

6. Змінено контролі. Якщо у формі UOP40406 заповнений хоча б один рядок 4005, 4010, 4090, не виконуються перевірки відповідних граф у формах:

UOP10111 Ф1. Баланс

UOP20211 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)

UOP00309 Показники виконання фінансового плану

7. Відкориговано програми експорту у Excel для форми:

UOP00309 Показники виконання фінансового плану


129

Повернутися до списку

up up