Які налаштування потрібно виконати в програмі BAS, щоб податкові накладні формувалися та вивантажувалися за формою №13?
Наразі податкові документи формуються та вивантажуються за формою № 12. Автоматичне зазначення дати переходу на 13-ту форму відбудеться автоматично при запуску оновлення регістру відомостей "Настройки законодавчих змін" через "RDI Serviсe" або вручну.
Для того, щоб вручну налаштувати вивантаження податкових документів за формою №13 потрібно в службовому регістрі відомостей "Настройки законодавчих змін" (регістр доступний через команду верхньої панелі основного вікна програми "Сервіс і настройки" - "Функції для технічного спеціаліста" - "Регістри відомостей) створити запис, в якому заповнити реквізити: "Період", "Настройка" та "Значення".
Оскільки з 27 травня 2022 року відкрито реєстрацію податкових накладних за формою №13, вказані реквізити повинні бути заповнені наступним чином:
- Період - 27.05.2022;
- Настройка - Дата початку використання форми податкових документів №13;
- Значення – 27.05.2022.
686