7.png
Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

   068 308 58 73    097 777 59 78    068 440 96 77
   098 803 50 75    098 138 91 74    095 534 28 15


Які налаштування потрібно виконати в програмі BAS, щоб податкові накладні формувалися та вивантажувалися за формою №13?

up
30.05.2022

Наразі податкові документи формуються та вивантажуються за формою № 12. Автоматичне зазначення дати переходу на 13-ту форму відбудеться автоматично при запуску оновлення регістру відомостей "Настройки законодавчих змін" через "RDI Serviсe" або вручну.

Для того, щоб вручну налаштувати вивантаження податкових документів за формою №13 потрібно в службовому регістрі відомостей "Настройки законодавчих змін" (регістр доступний через команду верхньої панелі основного вікна програми "Сервіс і настройки" - "Функції для технічного спеціаліста" - "Регістри відомостей) створити запис, в якому заповнити реквізити: "Період", "Настройка" та "Значення".

Оскільки з 27 травня 2022 року відкрито реєстрацію податкових накладних за формою №13, вказані реквізити повинні бути заповнені наступним чином:

  • Період - 27.05.2022;
  • Настройка - Дата початку використання форми податкових документів №13;
  • Значення – 27.05.2022.

686

Повернутися до списку

up up