7.png
Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

+38(0362) 62 05 31    097-777 59 78    063-332 22 36
+38(0362) 63 55 50    098-803 50 75    095-534 28 15

Які налаштування потрібно виконати в програмі BAS, щоб податкові накладні формувалися та вивантажувалися за формою №13?

up
30.05.2022

Наразі податкові документи формуються та вивантажуються за формою № 12. Автоматичне зазначення дати переходу на 13-ту форму відбудеться автоматично при запуску оновлення регістру відомостей "Настройки законодавчих змін" через "RDI Serviсe" або вручну.

Для того, щоб вручну налаштувати вивантаження податкових документів за формою №13 потрібно в службовому регістрі відомостей "Настройки законодавчих змін" (регістр доступний через команду верхньої панелі основного вікна програми "Сервіс і настройки" - "Функції для технічного спеціаліста" - "Регістри відомостей) створити запис, в якому заповнити реквізити: "Період", "Настройка" та "Значення".

Оскільки з 27 травня 2022 року відкрито реєстрацію податкових накладних за формою №13, вказані реквізити повинні бути заповнені наступним чином:

  • Період - 27.05.2022;
  • Настройка - Дата початку використання форми податкових документів №13;
  • Значення – 27.05.2022.

94

Повернутися до списку

up up