Відправка фінансової звітності з M.E.Doc — найшвидший спосіб взаємодії клієнта з банком
Розробники M.E.Doc подбали, щоб електронний документообіг максимально спрощував життя усім сферам українського бізнесу. Документообіг між підприємствами та банківськими установами — це один із тих напрямків, що нині виходить на новий рівень.
Завдяки співпраці «ПриватБанк» та M.E.Doc, процес подання фінансової звітності та інших електронних документів, для обслуговування клієнтських рахунків і кредитів став простішим та більш оперативним.
Так, задля максимально швидкої та ефективної взаємодії клієнтів з банком, «ПриватБанк» спільно з M.E.Doc запустили рішення з використанням електронного документообігу. Якщо раніше процес подання та обробки фінзвітності міг тривати 3-5 днів, то вже зараз користувачі програми M.E.Doc можуть здійснювати ті ж операції за кілька хвилин.
Для клієнтів банку тепер доступна можливість миттєво передавати фінансові та інші документи, просто через програму M.E.Doc. Уся передана клієнтом звітність автоматично завантажується у банківську систему для здійснення необхідних розрахунків фінансових показників. Скорочення тривалості процесу подання звітності до банку до кількох хвилин замість кількох днів — значно пришвидшує обробку та прийняття рішень для кожного клієнта.
Відправити електронні документи може кожен користувач M.E.Doc вже зараз без додаткових оплат. Все, що вам потрібно зробити для відправки е-документів:
- на панелі інструментів у системі M.E.Doc натисніть кнопку «Створити» – «Електронний документ»;
- далі у вікні «Створення документа» на панелі ліворуч оберіть розділ «Банки», виділіть рядок «Документи в банк» і натисніть «Створити»;
- потім заповніть вкладку «Документи в банк», збережіть дані і додайте супроводжуючі документів або звітність;
- після додавання всіх файлів у заявку, натисніть кнопку «Відправити».
Новий інструмент для електронної взаємодії клієнта з банком дуже простий та зрозумілий у використанні.
453