7.png
Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

   068 308 58 73    097 777 59 78    068 440 96 77
   098 803 50 75    098 138 91 74    095 534 28 15


Відправка фінансової звітності з M.E.Doc — найшвидший спосіб взаємодії клієнта з банком

up
24.10.2022

                                 медок приватбанк

Розробники M.E.Doc подбали, щоб електронний документообіг максимально спрощував життя усім сферам українського бізнесу. Документообіг між підприємствами та банківськими установами — це один із тих напрямків, що нині виходить на новий рівень.

Завдяки співпраці «ПриватБанк» та M.E.Doc, процес подання фінансової звітності та інших електронних документів, для обслуговування клієнтських рахунків і кредитів став простішим та більш оперативним.

Так, задля максимально швидкої та ефективної взаємодії клієнтів з банком, «ПриватБанк» спільно з M.E.Doc запустили рішення з використанням електронного документообігу. Якщо раніше процес подання та обробки фінзвітності міг тривати 3-5 днів, то вже зараз користувачі програми M.E.Doc можуть здійснювати ті ж операції за кілька хвилин. 

                                    медок приватбанк

Для клієнтів банку тепер доступна можливість миттєво передавати фінансові та інші документи, просто через програму M.E.Doc. Уся передана клієнтом звітність автоматично завантажується у банківську систему для здійснення необхідних розрахунків фінансових показників. Скорочення тривалості процесу подання звітності до банку до кількох хвилин замість кількох днів — значно пришвидшує обробку та прийняття рішень для кожного клієнта. 

Відправити електронні документи може кожен користувач M.E.Doc вже зараз без додаткових оплат. Все, що вам потрібно зробити для відправки е-документів: 

  • на панелі інструментів у системі M.E.Doc натисніть кнопку «Створити» – «Електронний документ»;
  • далі у вікні «Створення документа» на панелі ліворуч оберіть розділ «Банки», виділіть рядок «Документи в банк» і натисніть «Створити»;
  • потім заповніть вкладку «Документи в банк», збережіть дані і додайте супроводжуючі документів або звітність;
  • після додавання всіх файлів у заявку, натисніть кнопку «Відправити».

Новий інструмент для електронної взаємодії клієнта з банком дуже простий та зрозумілий у використанні.


453

Повернутися до списку

up up